ubat nyamuk untuk kutu

| 9.12.10

Photobucket

Kredit untuk Bayne sebab memberi inspirasi entri kali ni.

6 comments:

eddyedwin said...

wah dah lame tak update...best gile entri kali ni...rasanya boleh tak dpt rambut afro guna cara tu...hahahhahahahhaa...

Hafez Zahruddin said...

eddyedwin, thanks sebab selalu check update terbaru.
Maaf, agak sibuk dengan karier...
InsyaAllah, akan sentiasa update.
Senyum selalu!

Rosdi Eunos said...

Kalau mcm RS ni yang tak brapa nak ada rambut, agak2 kalau spray boleh tumbuh rambut tak? hehehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Halamak sebenarnya lama sangat lahhh tak ziarah kat sini.... banyak sangat yang tertinggal lahhh...

adoiiii maaf sorry ampun yerrrr

aku harap lepas ni dapat merapatkan kembali jalinan blog kita...


wooooo spray lagi rambut tuuuu habissss lerrrr

fallen angel said...

aduh,nostalgia wey kisah ni..kenangan buruk aku ngan kak mah. pandai kau ye.

Salfiza said...

haha. Dah baca semua. U r funny! Thanks Bayne for promoting this blog :).